سوله سبک مدرن

ساخت وبلاگ

هزینه ساخت سوله در سال 98

 

هزینه ساخت سوله مد نظر شما به عوامل زیادی بستگی دارد مثل وزن سوله ، محل احداث ، نوع مواد ، نوع خود سازه و.... که تمامی این ها در کنار هم جمع شده و یک هزینه نهایی را برای ما برآورد می کنند.

اینکه بخواهیم یک قیمت ثابت و یا تعریف شده برای سوله ها تعریف کنیم به هیچ وجه مقدور نخواهد بود چرا که حتی محل ساخت سوله نیز در قیمت سوله تاثیر گذار است و همه این ها اول باید بررسی شود و درنهایت قیمت نهایی برای پروژه شما برآورد شود.

برای اینکه از قیمت های دقیق مطلع شوید هم می توانید داخل وب سایت اصلی سوله آذین صدرا از قسمت استعلام هزینه ساخت سوله  که یک فرم چهار مرحله ای است استفاده کنید و اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد کرده و برای ما ارسال کنید.

همکاران ما در کوتاهترین زمان اطلاعات وارده را بررسی و هزینه نهایی را محاسبه کرده و با شما مشتری گرامی تماس خواهند گرفت.

روش دوم برای کسب اطلاع هرچه سریعتر است که می توانید از داخل وب سایت سوله سبک  و از قسمت تماس با دفتر ما در تماس باشید تا به صورت کامل از راهنمایی های لازمه برخوردار شوید.

شرکت سوله سازی صدرا مفتخر است تا با بیش ار یک دهه سابقه در زمینه سوله سازی و فروش و نصب انواع سوله ها در تمام کشور خدمات ارائه کند.

شما مشتریان و مصرف کنندگان عزیز می توانید جهت مشاوره و انجام پروژه های خود با ما در ارتباط باشید.

با تشکر سوله آذین صدرا

سوله سبک مدرن...
ما را در سایت سوله سبک مدرن دنبال می کنید

برچسب : قیمت سوله,قیمت,سوله سبک,سوله خرپایی,خرید سوله,نصب سوله,هزینه ساخت سوله در سال 98, نویسنده : صدرا solehsabok بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1398 ساعت: 11:50

سوله سبک خرپایی 

سوله خرپایی

سوله خرپایی که یکی از سه نوع سوله سبک می باشد امروزه چون از نوع سبک سوله می باشد کاربرد فراوانی در ساخت و ساز دارد و دارای آینده درخشان در زمینه سوله سبک می باشد.سوله خرپایی به علت وزن کم یکی از مقرون به صرفه ترین نوع سوله ها می باشد که امکان استفاده در محل های مختلف از جمله صنعتی و غیرصنعتی را دارد.

این نوع سازه ها به شکل خرپایی است و با استفاده از  پروفیل ساخته می شوند که این ساختار موجب شده  که وزن فولاد مصرفی در این نوع سازه ها نسبت به سوله های ساخته شده با تیر ورق پایین تر بیاید.چون سوله های تیرورقی بسیار سنگین هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سوله های سبک خرپایی و همچنین اطلاع از قیمت ها و نحوه سفارش و یا خرید محصولات می توانید به وب سایت اصلی شرکت سوله آذین صدرا مراجعه کنید و در باره سوله خرپایی بیشتر مطالعه کنید.

http://solehsabok.com

سوله سبک مدرن...
ما را در سایت سوله سبک مدرن دنبال می کنید

برچسب : سوله سبک,سوله خرپایی,سوله سبک در تبریز,سوله,سوله فوق سبک, نویسنده : صدرا solehsabok بازدید : 199 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 2:01

سوله سبک

سوله سبک امروزه مهم ترین نقش را در صنعت سوله سازی ایفا می کند.سوله های سبک امروزه با جایگزین شدن به جای سوله های تیرورقی سنگین و گران بسیار بسیار کار ما را راحت تر کرده و باعث افزایش سرعت در تحویل پروژه ها شده است.

در ساخت این نوع سوله ها دیگر از ورق های آهنی بزرگ که در کارخانه به شکل ورق در می آمدند نیست و به وسیله پروفیل های سبک و با مهندسی و شکل خاصی ساخته می شوند که بسیار هم در شکل ظاهری و هم در هزینه های برآورد شده آن بسیار مقرون به صرفه تر است.

جهت کسب اطلاعات هرچه بیشتر در رابطه با این نوع سوله ها ، دریافت مشاوره و همچنین اطلاع از نرخ قیمت ها و یا سفارش سوله می توانید به وب سایت اصلی و رسمی سوله سبک مراجعه کنید تا در خدمتتان باشیم.

با تشکر 

سوله سازی صدرا (سوله سبک )

 

سوله سبک مدرن...
ما را در سایت سوله سبک مدرن دنبال می کنید

برچسب : سوله سبک,سوله خرپایی,فروش سوله,نصب سوله,سوله سبک در تبریز,سوله, نویسنده : صدرا solehsabok بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 20:08